Hej på er!

 Hej igen på er allihopa som jag tror inte läser detta just nu. 

Tänkte börja blogga igen, men den här gången ska bloggen passa mig och allt ska inte vara inramat av en massa tråkiga inlägg om saker jag verkligen inte bryr mig om. Typ kläder (om det inte är något som jag typ måste blogga om), hela träningspass (om jag inte är taggad på det) eller något annat tråkigt som typ skönhet kommer jag inte blogga om. Förstår om ni avlider av tråkighet av att läsa min blogg när det bara kommer vara jag, men detta gör jag faktiskt inte för att få tusen miljoner läsare utan bara för att få vara jag och skriva ut mitt liv. 
 
De som läser får se, de som inte läser kanske inte missar något. Eller så gör de det. Jag är i alla fall tillbaka för att stanna och den här gången är det JAG som är i fokus. Jag och bara jag. Inga tråkigheter, jag ska köra mitt eget race helt enkelt. 
 
Back on track, tillbaka i bloggvärlden, kalla det vad ni vill men här är jag.
 
 

Kommentera här: