Love

Åååh har deepmoment här hemma atm. Känner att jag behöver skriva av mig lite. Ska försöka få in lite sans och hyfs i texten men det är inte direkt min starka sida när det handlar om djupa saker.. Så jag tar nog och glömmer det här och nu. 

Ämnet idag får ta och bli relationer och kärlek. Kan känna att det är det mest viktiga i mitt liv och ändå har jag aldrig skrivit om det direkt. Jag är väl för upptagen med att vara med min fina fina pojkvän att jag inte tänker på det sådär supermycket. 
 
Jag är otroligt svartsjuk som person och det är något jag erkänner. Jag hatar att se Linus med andra tjejer och jag hatar när andra tjejer pratar med honom. Jag hatar när jag ser att en tjej ler eller hälsar på honom och det är nog jobbigt för både mig och honom. Är så otroligt trött på att vara svartsjuk på andra, för jag vet ju därinne att han älskar mig och vill vara med mig. 
 
Jag har försökt att inte bli svartsjuk... Men detta hemsöker mig. 
Haha true story... 
 
Hur dödar man egentligen den där känslan? Inget som Linus säger kan få mig att bli mindre svartsjuk varje gång han är sådär otroligt snäll och glad mot andra tjejer. Jag känner mig ju speciell när jag är med honom. Och han vet det. Men ändå så kan jag inte låta bli att försöka få hans uppmärksamhet när vi är med andra. 
 
Har något ett tips eller två att delge mig? Jag är så trött på att alltid ha den där känslan. 
 

Kommentera här: