Oj woopsie

Ehm lol, vad jag är dålig. Skyller på att jag varit upptagen den här helgen. Har faktiskt varit på bio, spelat bowling och pluggat! 
 
I fredags träffade vi Linda och Alex och drog oss mot Heron City. Vi åt thaimat och köpte godis och vid 21.30 så började filmen, vi såg Paranormal Activity 5! Den var bra men inte så väldigt läskig. Sen åkte jag och Linus hem till mig och somnade direkt. 
 
På lördagen var vi och köpte lite saker i skrapan och ringen, ett par handskar till träningen, en sport-bh och en shaker, välbehövligt! Sen fixade vi oss och åkte till Sickla och bowlade med Linus familj eftersom hans syster fyllde år. JAG VANN!! Hahaha. Sen åkte vi till Linus och åt och kollade på film, sen somnade vi och idag har vi fikat och jag har pluggat!
 
Grym helg faktiskt. Pussar!!
 
Två bilder från i helgen!
1 MATILDA:

skriven

fina bilder =)

2 MATILDA:

skriven

fina bilder =)

Kommentera här: