Äckelsöndag

Uuuuusch vad jag hatar söndagar. Alltid dagen när man fastnar med allt man gör, man har ångest för att måste plugga, sova i tid och gå tillbaka till skolan. Och för mig är det ju oftast så att jag och Linus skiljs åt hehe, gråt gråt. 
 
Annars då? Igår åkte jag som sagt pulka med Anna och Linus, det var sjukt jävla kul! Vi köpte en pulka på coop och så tog vi en madrass hemifrån som man kan åka på, så dödade vi några timmar. Sen efter det var jag kall och hungrig så jag och Linus checkade in på donken och åt. 
 
Kvällen blev lugn, skulle träffat Linda men det blev inte så, så jag och Linus parkerade oss i min säng med chips, dipp och grönsaker. Mysigt mysigt, vi tittade på filmen "Turbo" också och den var supergullig. 
 
Nu ska jag vara lite effektiv i pluggandet, puss!
 
 

Kommentera här: