Frysa om fötterna, powerwalk och student.

Hej på er som fortfarande inte har tappat hoppet om min blogg!

Idag var jag ledig hela dagen, och det var så jälka skönt. Fick sova ut till typ halv elva eftersom jag fick gå och lägga mig hur sent jag ville, dock sade pojkvännen godnatt vid tolv så då fanns det inget kul att göra, så jag somnade jag med. 
 
Direkt när jag vaknade var jag så himla hungrig, så jag gjorde i ordning lite frulle och drog mig ut på en 50 minuters powerwalk, som var svettig och mysig. Gjorde även 10 st dips på eriksdals utegym och är så stolt över det! Gick sedan i lugnare takt hemåt och tog en dusch innan jag drog mig till mitt hjärta ute i på Värmdö. 
 
Vi pluggade lite eftersom han har en uppgift kvar att göra, och sen åkte vi ner till centrum för att panta burkar och flaskor, och för de pengarna köpte vi välförtjänt godis. Mumma. Om jag inte berättat det än så flyttar Linus till ett nytt hem imorgon och därför var det dags för mig att dra hem vid fem eftersom de skulle flytta lite saker till nya huset och då ville jag inte vara i vägen. Så jag åkte hem för en underbar middag med min familj och nu sitter jag här sedan några timmar tillbaka, mätt, och fryser om fötterna. Har dessutom ångest över alla studentbilder som invaderat instagram och facebook idag, JAG VILL OCKSÅ! Snart är det min tur, och jag kan inte vara mer stressad, nervös och glad över det. Ett år kvar. 
 
Nu har jag skrivit nog, va? Ska snart sova och vila ut mig för att gå till gymmet och köra armar imorgon, samt fira min morbror! Pussar. 
 
 

Kommentera här: