Bläbläbläbläää

Hejsan hoppsan. 

Några av er kanske sover nu? Inte vet jag. Det gör inte jag i alla fall och det är ju tråkigt. Skulle gärna sova. Men det finns roligare saker att göra och imorgon är jag ledig på grund av att treorna tar studenten, så jag kan vara vaken hela natten om jag vill. Inte för att jag vill det. Men jag kan.
 
Whatever. Är hungrig som fan, men alla sover så jag kan inte äta något. 
 
Mitt rum är smutsigt. 
 
Jag är trött. 
 
Linus är långt ifrån mig och kommer vara det tills om två dagar. Han flyttar imorgon och på fredag vilket utesluter mig och det gör mig så ledsen för jag saknar honom redan. Vilken tönt jag är, men det är så lätt att sakna någon. Dessutom har vi inte sovit ihop på ganska länge nu och det gör mig illa. Jag vill sova med honom. 
 
Godnatt!
 

Kommentera här: